Skip to main content

Yazılım Ve Bilişim Sektöründe Pazarlama

Yazılım Firmaları için Sunduğumuz Hizmetler

Teşvik ve Hibe Danışmanlığı

İşletmenizin büyümesine ve gelişimine katkıda bulunabilecek devlet teşvikleri ve hibe programları hakkında danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Uygun teşvik ve hibe fırsatlarını belirleyerek başvuru süreçlerinizde sizlere rehberlik ediyoruz.

SEO

Web sitenizin arama motorlarında daha üst sıralarda çıkmasını sağlamak amacıyla organik arama sonuçlarından daha fazla trafik çekmenize yardımcı oluyoruz. Çeşitli SEO stratejilerini kullanarak sitenizin görünürlüğünü artırıyor ve hedef kitlenize ulaşmanızı sağlıyoruz.

Dijital Reklamcılık

Google, sosyal medya ve diğer ücretli platformlarda reklam kampanyaları yürüterek hedef kitlenize doğrudan ulaşmanızı sağlıyoruz. Bütçenize uygun, yüksek dönüşüm oranları sunan reklam stratejileri geliştiriyor ve kampanyaların performansını sürekli olarak optimize ediyoruz.

Web Tasarımı

Kullanıcı dostu, estetik ve fonksiyonel web siteleri tasarlayarak markanızın çevrimiçi varlığını güçlendiriyoruz. Ziyaretçilerinize unutulmaz bir deneyim sunmak için son trendlere uygun, mobil uyumlu ve SEO dostu web siteleri geliştiriyoruz.

Kurumsal Kimlik

Markanızın kimliğini yansıtan, tutarlı ve etkileyici bir kurumsal kimlik oluşturuyoruz. Logo tasarımı, kartvizit ve broşür gibi kurumsal kimlik malzemeleriyle markanızın profesyonel bir imaj kazanmasını sağlıyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya platformlarında markanızın etkileşimini ve görünürlüğünü artırmak için stratejik içerikler üretiyor ve yönetiyoruz. Hedef kitlenizle etkili bir şekilde iletişim kurarak marka bilinirliğinizi artırıyoruz.

Cremicro ile Sektörde Fark Yaratın

Yazılım ve bilişim dünyasında fark yaratmaya hazır mısınız? Hemen teklif alın ve işinizi zirveye taşıyalım!

Yazılım Şirketleri

Yazılım ürünlerinizin yenilikçiliğini ve işlevselliğini öne çıkarmaya odaklanan pazarlama stratejilerimizle sektörde fark yaratmanıza yardımcı oluyoruz. Ürünlerinizin benzersiz özelliklerini vurgulayarak potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekmeyi ve pazarda öne çıkmanızı sağlıyoruz.

SaaS Sağlayıcıları

Sunduğumuz hizmetler; SaaS çözümlerinizin esnekliğini, ölçeklenebilirliğini ve verimliliğini vurgulamak üzerine kuruludur. Pazarlama faaliyetlerimizle SaaS modelinizin avantajlarını net bir şekilde ileterek hedef kitlenizin güvenini kazanmanıza yardımcı oluyoruz.

Bağımsız Yazılım Satıcıları (ISVs)

Niş uzmanlığınızı ve özel çözümlerinizi ön plana çıkarmak için tasarlanmış pazarlama stratejilerimizle sektördeki özgün konumunuzu güçlendiriyoruz. Sektöre özel ihtiyaçları karşılayan özelleştirilmiş yazılım çözümlerinizle nasıl fark yarattığınızı iletiyoruz.

Uygulama Geliştiricileri

Yaratıcılığınızı ve teknik becerilerinizi öne çıkaran pazarlama çalışmalarımızla  sizi destekliyoruz. Uygulamalarınızın benzersiz özelliklerini ve kullanıcı deneyimini vurgulayarak uygulama mağazalarında ve potansiyel kullanıcılar arasında öne çıkmanızı sağlıyoruz.

Startuplar

Marka bilinirliği oluşturmak ve yatırımcı çekmek için tasarlanmış yazılım pazarlama hizmetlerimizle sizi destekliyoruz. Yenilikçi çözümlerinizi ve girişiminizin potansiyelini öne çıkararak hızlı bir büyüme ve pazarlama stratejisi sunuyoruz.

Bulut Hizmet Sağlayıcıları

Bulut tabanlı çözümlerinizin sunduğu esneklik ve erişilebilirliği öne çıkararak sizleri destekliyoruz. Özelleştirilmiş bulut çözümlerinizi ve güvenlik özelliklerinizi ön planda tutarak potansiyel müşterilerinize hizmetinizin iş süreçlerini nasıl iyileştirebildiğini iletiyoruz.

Cremicro için Ne Söylediler?

Mehri GulamovaKapital Bank Dijital Pazarlama Müdürü

Cremicro'nun uzmanlığı ve çabaları sayesinde görünürlüğümüz önemli ölçüde arttı ve olası satış yaratma ve dönüşümlerde gözle görülür bir artış gördük. Somut ve etkileyici sonuçlar veren bir SEO ajansı arayan tüm işletmelere Cremicro'yu tavsiye ediyoruz.

Asya ÖzışıklıoğluDoğuş Teknoloji Pazarlama Müdürü

Alışılagelmişin dışında görünen talep ve yöntemlerimize ayak uydurulması, değişen ihtiyaçlarımıza hızlı çözümler sunulması, tüm bunlar yapılırken de samimi ve dürüst davranılması bu iş ortaklığımızı güçlü kılıyor. Tüm destekleri için teşekkür ediyoruz.

Sefer GülçiçekAkçelik Kurumsal İletişim Müdürü

İşini seven, çözüm odaklı ve başarılı büyük bir ekip… Teşekkürler Cremicro Team

Hamdi TuranOmnis Kompozit Kurucu Ortağı

Cremicro ile çalışmaya karar vermemizden bu yana 2,5 yıl geçti ve ilk kararımızın doğrulunu sürekli hissederek, yeni projeler üzerine hizmet almaya devam etmekteyiz. Markalarımızın arkasında Cremicro’nun gücünü hissetmek memnuniyet verici.

Ahmet SelviHospitadent Dental Group YK Başkanı

Cremicro ile çalıştığımız süre zarfında dijital dünya adına çok şey öğrendik. Yaptığı işi sahiplenen ve sürekli geliştirmeye çalışan, alanında uzman, yeniliklere açık bir partner. Bizi daima daha büyük başarılara götürdü.

Serdar Han TopoAltahonos Kurucusu

Cremicro ile gerçekleştirdiğimiz SEO ve Google Ads optimizasyonu ile birlikte Birleşik Krallık'ta operasyonlarımızı büyüttük. Dönüşüm optimizasyonundan Lead Generation'a kadar geniş bir mindsete sahipler.

Ozan TabakCreatorDen Kurucu

Dijital pazarlama stratejimizi oluşturma ve yönetme rolünü üstlenerek gerek sahiplenmesi gerek iş teslim disiplini ile keyifli ve başarılı bir birlikteliğimiz oldu. Kesinlikle tekrar çalışmak isteyeceğim bir partner.

Yüksel EminoğluProjesoft Kurucu Ortağı

Organizasyon yeteneği, işine olan adanmışlığı ve sunduğu çözümler ile gerek müşteri iletişimi gerekse de sağladığı network ile işimizi hızla geliştirdik.